درج آگهی رایگان در سایت های پربازدید

در این بخش در رابطه با درج آگهی رایگان در سایت های پربازدید مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی رایگان در سایت های پربازدید

در این بخش در رابطه با درج آگهی رایگان در سایت های پربازدید مطالبی ارائه می گردد.

بهترین و پربازدیدترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان

اگر در جستجوی بهترین و پربازدیدترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان هستید .... اگر می خواهید با درج تبلیغ در سایت های عالی تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید و یا متقاضی کلاس خصوصی هستید و می خواهید از سایت های معتبر و عالی معلم خصوصی انتخاب نمائید ... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید. در ادامه تعدادی از بهترین و پربازدیدترین سایت های تدریس خصوصی ایران و جهان را معرفی نموده ایم.

1. IranModares

یکی از بهترین سایت های تدریس خصوصی که از داخل ایران و یا از هر جای جهان می توانید معلم خصوصی خودتان را از آن انتخاب نمائید ایران مدرس است. ایران مدرس یک وب سایت معتبر و عالی برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی می باشد. در این وب سایت شماره تماس مستقیم اساتید نمایش داده شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید و مدرسین مجرب تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php در ارتباط باشید. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد، رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، رشته تحصیلی اساتید، شماره تماس مستقیم مدرسین و قیمت درخواستی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس و اطلاعات بسیار کامل دیگری ارائه شده است و می توانید بدون واسطه و با آگاهی کامل معلم خصوصی خودتان را انتخاب نمائید.

2. Chegg

Chegg یکی از شناخته شده ترین سایت های تدریس خصوصی آنلاین در ایالات متحده است. با این حال، برنامه آموزشی آنها برای هر کسی از سراسر جهان باز است. روش Chegg یادگیرنده را با یک مربی متخصص در موضوع مورد نیاز جفت می کند، خواه آنها فقط به یک پرسش پاسخ داده شوند یا یک دوره آموزشی تجدید. یک رویکرد سه مرحله ای شروع را تسهیل می کند. پس از اینکه از شرکت کنندگان خود می پرسند که برای چه چیزی به دنبال کمک هستند، آنها را با معلمانی مرتبط می کنند که هر زمان که باشند در دسترس هستند.

3. Byju’s

Byju’s نام بزرگ دیگری در میان بهترین و معتبرترین سایت های تدریس آنلاین است. آقای Byju Raveendran از بنگالورو این سایت آموزشی/برنامه یادگیری را در سال 2011 تأسیس کرد. این یک سایت یادگیری دیجیتالی است که برنامه های آموزشی کارآمد و فردی را برای دانش آموزان در مدرسه و کسانی که برای امتحانات ورودی و رقابتی مانند JEE، IAS و دیگران آماده می شوند، ترویج می کند. Byju's مربیان برتری را دارد که هدف آنها انجام کار در نقطه اصلی با متخصصان موضوع است. به سادگی، آنها طرفداران یک رویکرد یادگیری مبتنی بر داده و مناسب برای هر فرد هستند.

4. TutorMe

TutorMe معلمانی از دانشگاه های معتبر ارائه می دهد. این واقعیت که آنها ادعا می کنند معلمان خود را به طور گسترده آموزش می دهند و تنها 4٪ از متقاضیان را تأیید می کنند نشان می دهد که TutorMe چقدر با مربیان خود حساس است. فقط در عرض 30 ثانیه، می توانید در هر زمان با یک مربی ارتباط برقرار کنید. همه دوره‌ها، چه در ویدیو، صدا، اشتراک‌گذاری صفحه یا فرمت‌های دیگر، حفظ می‌شوند تا دانش‌آموز بعداً آنها را بازیابی کند. TutorMe مربیان زیادی را ارائه می دهد که در رشته های مختلف متخصص هستند و 300 دوره را برای دانش آموزان در همه مقاطع ارائه می دهند.

5. Tadris-Riazi.com

سایتی دیگری که ارتباط مستقیم و بدون واسطه با معلم های خصوصی ریاضی را فراهم کرده است سایت www.Tadris-Riazi.com می باشد. در سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی فقط اساتیدی که ریاضی را تدریس می کنند معرفی شده اند. در وب سایت مذکور هم شماره تماس مستقیم اساتید ارائه شده و می توانید مستقیما با استاد خودتان حرف بزنید. مدرسین به صورت مجازی یا در منزل کلاس های خصوصی را برگزار می کنند. ریاضی از دروس مهم در تمام مقاطع تحصیلی است و برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد.

6- سایت تخصصی انتخاب استاد خصوصی Tutor.com

صفحه اصلی سایت tutor.com را در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید. در این وب سایت انتخاب آنلاین معلم خصوصی توضیح داده شده است که به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کنند به اهداف خودشان برسند و در مسیر علم و دانش یا قدرت ادامه دهند. همچنین ذکر شده است که بهترین معلم های خصوصی را دارند، کلاس ها متناسب با هر شاگرد و توانایی های هر شاگرد شخصی سازی می شود و موضوعات مختلفی را هم پوشش می دهند. اگر در داخل ایران هستید بهتر است از همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com معلم خصوصی خودتان را انتخاب کنید چرا که نرخ کلاس خصوصی در داخل ایران بسیار مناسب تر می باشد.

7- سایت تخصصی انتخاب مدرس خصوصی آنلاین Skooli.com

سایت skooli.com هم سایت خوب دیگری است که می توانید با مراجعه به آن معلم خوبی برای خودتان به صورت مجازی انتخاب نمائید. تصویر صفحه اصلی این سایت در بالا نشان داده شده است. در صفحه اصلی این سایت می توانید عبارت (تدریس خصوصی آنلاین - برای همه موضوعات، هر زمان، هر جا) را مشاهده کنید. در این وب سایت در بخشی که در تصویر بالا مشاهده می کنید اسم درس مورد نظر خودتان را وارد می کنید. در ادامه مقطع و موضوع مد نظر از شما پرسیده شده و معلم های خصوصی خوب و مناسب به شما معرفی خواهد شد.

8- https://www.hometutorsite.com/

این وب سایت یکی از سایت های خوب تدریس خصوصی است که می توانید برای هماهنگی معلم خصوصی برای تدریس در منزل به آن مراجعه نمائید. در وب سایت مذکور آمده است: داشتن معلم خصوصی در منزل راز موفقیت است. این یک واقعیت شناخته شده است که تدریس خصوصی در منزل به دانش آموزان کمک می کند تا موفق شوند. مدرسین تدریس خصوصی در منزل توجه شخصی را به دانش آموزان ارائه می دهند. راهنمایی تخصصی یک به یک از معلمان خانگی به دانش آموزان کمک می کند تا در درس و تحصیل موفق شوند.

9-https://www.mytutor.co.uk/

این سایت هم یکی از سایت های خوب انتخاب معلم خصوصی است و توضیح داده است که در انتخاب اساتید خودش دقت زیادی می کند. توضیحات ارائه شده در سایت به این صورت می باشد: ما در مورد اینکه چه کسی به عنوان معلم خصوصی در پلتفرم ما باشد بسیار (بسیار) حساس هستیم - فقط 1 نفر از هر 8 نفری که درخواست می کنند پذیرش خواهند شد. آنها در بیش از 30 موضوع از ریاضی، فیزیک و .... متخصص هستند. از آنجایی که آنها فارغ التحصیل از دانشگاه های انگلستان هستند، در چند سال گذشته همان دوره هایی را که نوجوان شما خوانده است، خوانده اند. بنابراین آنها مفاهیم پیچیده را به گونه‌ای توضیح می‌دهند که نوجوانان آن را درک می‌کنند و به عنوان الگوهای نقش‌آفرینی مسن‌تر به شمار می‌روند.

MyTutor قابل اعتمادترین پلت فرم آموزشی در بریتانیا توسط والدین است. ما در Trustpilot از میلیون‌ها درس (و در حال افزایش!) که تاکنون ارائه کرده‌ایم، امتیاز 4.7/5 دریافت کرده‌ایم و از آنجا که معلمان ما چنین نتایج خوبی کسب می کنند، مدارس از آنها برای حمایت از تدریس خود استفاده می کنند. ما با بیش از 650 نفر در سراسر بریتانیا کار می کنیم و شکاف های یادگیری را هدف قرار می دهیم و به نوجوانان در همه جا کمک می کنیم تا به اهداف خود برسند.

10-https://www.princetonreview.com/

در این وب سایت نتیجه گرفتن دانش آموزان تضمین شده است. برخی از توضیحات ارائه شده در سایت مذکور در ادامه مشاهده می شود: ما گرفتن نمره بالا توسط شما را تضمین می کنیم در غیر اینصورت هزینه شما برگردانده می شود. کلاس های آنلاین جدید ما برای حصول بالاترین نتیجه طراحی شده اند.

11- https://www.learntobe.org/

در این وب سایت برخی خدمات آموزش رایگان هم برای دانش آموزان و کودکان محروم ارائه می شود. در خود سایت نوشته شده است که: ما به بچه‌های جوامع محروم کمک می‌کنیم تا با برقراری ارتباط رایگان با معلمان مجرب آنلاین، پتانسیل‌هایشان را توسعه دهند. ما فکر می کنیم که روابط واقعاً مهم هستند. به همین دلیل است که در Learn To Be، دانش آموزان هر هفته یک به یک با یک معلم خصوصی کار می کنند.

12- www.tutordoctor.com

این وب سایت هم بیشتر در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و خدمات معرفی معلم خصوصی آنلاین فعالیت دارد. در سایت مذکور آمده است: مکان دیگر یک مانع نیست. مهم نیست در کجا زندگی می کنید، ما می توانیم معلم آنلاین عالی برای دانش آموز شما پیدا کنیم. خواه در مقطع ابتدایی، متوسطه، کالج یا حتی بزرگسالان باشند. هنگامی که آن معلم را پیدا کردید، می‌توانید در هر کجا که هستید و در هر زمانی کلاس داشته باشید. هیچ خطری وجود ندارد که تدریس خصوصی به دلیل آب و هوای بد، تصادف یا تعطیلات قطع شود (مگر اینکه بخواهید).

13- www.growingstars.com

برای داشتن یک معلم خصوصی خوب آنلاین می توانید از این سایت هم استفاده نمائید. در این وب سایت با مشاوره ای که می گیرید معلم خصوصی مناسب به شما پیشنهاد داده می شود. توضیحات خود سایت: به محض شروع کار با growingstars، مدیر آموزش ما با شما ارتباط برقرار می کند تا یک برنامه آموزشی موثر برای فرزندتان ایجاد کند. پس از درک نیازها و برنامه درسی فرزندتان، آنها با معلمی کلاس را هماهنگ می نمایند که به بهترین وجه با نیازها و برنامه تحصیلی فرزندتان مطابقت دارد. سپس فرزند شما می تواند درس های خود را با استفاده از تخته سفید دیجیتال اختصاصی ما همراه با تماس صوتی زنده شروع کند!

14- www.tutoreye.com

این سایت هم یکی از سایت های خوب و برتر تدریس خصوصی است و در زمینه های مختلف از جمله شیمی، فیزیک، ریاضی، زیست، علوم و ... می توانید مدرس مورد نظر خودتان را از آن انتخاب نمائید. در وب سایت مذکور توضیح داده شده است: خدمات تدریس خصوصی آنلاین طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان! پیدا کردن یک معلم خصوصی در موضوعاتی که نیاز به کمک دارید بسیار آسان است. برای پیشرفت تحصیلی، Tutoreye را انتخاب کنید و برای ورود به کلاس آماده شوید. این سایت هم خدمات تدریس خصوصی آنلاین را ارائه می دهد.

منبع: https://teaching.iranmodares.com/article.php?ID=876

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.